مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش بست ابتدایی سیمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بست ابتدایی سیمی سایز 16پخش عمده انواع بست ابتدایی سیمی

بست ابتدایی سیمی نوعی از اتصالات قطره ای است که در حوزه آبیاری باغات و زمین های کشاورزی به مصرف می رسد. این محصول مصرف زیادی را به خود اختصاص داده است و همه روزه به تهیه و استفاده از آن پرداخته می شود. مرکز فروش بست ابتدایی سیمی به عرضه محصولات خود به صورت عمده و قیمت مناسب می پردازد. این کالا با سفارش عمده به سراسر کشور ارسال می شود.

مرکز فروش بست ابتدایی سیمی

مشخصات بست ابتدایی سیمی سایز 16

مشخصات بست ابتدایی سیمی سایز 16 بست ابتدایی سیمی از پرمصرف ترین تجهیزات و اتصالات پلی اتیلن است که دارای سایز 16 میلی متر می باشد. از مشخصات این محصول می توان به جنس فوق العاده آن اشاره نمود که از پلی پروپیلن کو پلیمر تولید شده است.

این اتصالات در برابر نور خورشید و در برابر سرمای شدید بسیار مقاوم می باشند و دچار ترک خوردگی نمی گردند. انواع بست ابتدایی رینگ دار می تواند تا فشار 4 اتمسفر را به خوبی تحمل کند.

از این بست برای آبیاری قطره ای استفاده می شود که در صرفه جویی آب نقش بسیار مهمی ایفا می کند. با استفاده از این بست می توان اتصالات را بین لوله های اصلی و فرعی به وجود آورد. این محصول در برابر نواع سیالات مقاوم بوده و دچار خوردگی نمی شود. 

دندانه هایی در سطح آن به کار رفته است که از ایجاد نشتی آب جلوگیری می کند و به آب بندی کامل آن می پردازد.

پخش عمده انواع بست ابتدایی سیمی

پخش عمده انواع بست ابتدایی سیمی این شرکت به عنوان یکی از بهترین پخش کنندگان غیر حضوری انواع بست ابتدایی سیمی عمده در کشور شناخته شده است که دارای سال ها تجربه و سوابق درخشان می باشد. کادر مجرب از کارشناسان فروش از دانش روز و تجارب بالایی برخوردار هستند که همه روزه به رفع سوالات مشتریان می پردازند.

شما می توانید جهت سفارش این محصول با کیفیت و قیمت مناسب با فروشندگان ارتباط برقرار نموده و میزان درخواست خود را اعلام نمایید. تمامی مشخصات و ویژگی ها از جمله نرخ روز کالا در دسترس می باشد و مشتریان می توانند به صورت کاملا آگاهانه به خرید آن اقدام نمایند.

خرید غیر حضوری از روش های بسیار نوین جهت تهیه این محصول است که می‌توان در قبال آن هزینه‌های بسیار کمی را پرداخت نمود. علاوه بر آن می توان در میزان زمان صرفه جویی کرد و روش بسیار مناسب برای کسانی است که فرصت حضور در بازار را ندارند.

این روش خرید برای تمام گروه های سنی مناسب می باشد و می توانند با استفاده از یک تلفن با کارشناسان تماس بگیرند. محصولات سفارش شده در اولین فرصت بررسی می‌ گردند و به محل مورد نظر فرستاده می شوند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید