مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه عمده لوله 2 اینچ آبیاری

آنچه در این مقاله می خوانید...

استفاده از لوله پلی اتیلن در آبیاریصادرات انواع لوله 2 اینچ آبیاری

عرضه عمده لوله 2 اینچ آبیاری از جنس پلی اتیلن با مناسب ترین قیمت در مراکز پخش معتبر آن ارائه می گردد. در این مقاله درباره انواع لوله آبیاری زیر سطحی و موارد کاربرد آن ها صحبت خواهیم نمود. همچنین در زمینه صادرات این کالا سخن خواهیم گفت. اگر تمایل دارید اطلاعات علمی سودمندی در این خصوص کسب نمایید، لطفاً ما را همراهی نمایید.

عرضه عمده لوله 2 اینچ آبیاری

استفاده از لوله پلی اتیلن در آبیاری

استفاده از لوله پلی اتیلن در آبیاری در این بخش از نوشته قصد داریم در مورد استفاده از لوله های پلی اتیلنی در سیستم های آبیاری با شما به گفتگو بپردازیم.

قبل از این که بخواهیم در خصوص کاربرد آ ن‌ ها سخن بگوییم، بهتر است کمی در مورد لوله ها سخن گفته شود. لوله ها یک سایز اسمی و یک ضخامت دیواره دارند که نشان دهنده مشخصات هر یک از آن ها می باشد. به عنوان مثال وقتی صحبت از یک لوله 2 اینچ آبیاری می شود یعنی قطر خارجی آن برابر دو اینچ است و یک ضخامت مثلاً دو میلیمتر دارد که وقتی از قطر بیرونی آن کم شود می توان قطر داخلی آن را محاسبه نمود.

انواع لوله که برای آبیاری زیر سطحی کاربرد دارند بسیار متفاوت هستند که از آن گروه می توان به لوله های پلی اتیلنی اشاره داشت که در اندازه های گوناگون و قطر های اسمی مختلف تولید شده و برای سیستم های تحت فشار قطره ای و بارانی در بین خطوط اصلی، نیمه اصلی و فرعی کاربرد دارند.

لوله ها از 1 و 1/2 اینچ تا 16 اینچ عموماً تولید و برای سیستم های زیر سطحی آبیاری به کار می روند.

لوله ها را بر اساس نوع مواد به کار رفته در ساخت آن، گرید لوله، فشار کاری، سایز، متراژ، حجم سفارش و نرخ ارز و تورم قیمت گذاری می نمایند. به عنوان مثال هر ‌چه اندازه قطر لوله بزرگتر باشد و یا از گرید بالاتری برخوردار باشد قیمت آن بیشتر می گردد. یا به عنوان مثال اگر از مواد پلی اتیلن 80 استفاده گردد، لوله گران تر از لوله ای است که در آن از مواد پلی اتیلن 60 استفاده شده است.

صادرات انواع لوله 2 اینچ آبیاری

صادرات انواع لوله 2 اینچ آبیاری صادرات انواع لوله 2 اینچ آبیاری به برخی از کشور های نزدیک و همسایه نظیر افغانستان، عراق، ترکمنستان و یا بعضی از کشور های آفریقایی صورت می پذیرد.

اگر شما نیز در زمره صادر کنندگان این کالا هستید به شما توصیه می نماییم که این لوله ها را در حجم زیاد سفارش دهید، زیرا سود اقتصادی حاصل از خرید عمده کالا به سبب ارزان تر بودن آن نسبت به روش سفارش جزئی بسیار زیاد است.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید