مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش لوازم آبیاری قطره ای در اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با تجهیزات آبیاری بارانیبررسی بازار داخلی لوازم آبیاری قطره ای در اصفهان

شما می توانید لوازم آبیاری قطره ای اصفهان را که شامل تجهیزات آبیاری قطره ای می باشد از مرکز پخش این محصولات به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت سفارش دهید. اگر می خواهید درباره اتصالات آبیاری قطره ای و یا آبیاری بارانی اطلاعات سودمند تری را کسب نمایید، لطفاً در ادامه برای توضیحات بیشتر با ما همراه شوید.مرکز پخش لوازم آبیاری قطره ای در اصفهان

آشنایی با تجهیزات آبیاری بارانی

آشنایی با تجهیزات آبیاری بارانی در این بخش قصد داریم درباره تجهیزات آبیاری بارانی با شما گفتگو کنیم و شما را با این لوازم و اتصالات در این سیستم آشنا نماییم.

در ابتدا باید بگوییم که آبیاری بارانی در واقع به سیستم های آبیاری فضای سبز و گیاهان گفته می شود که آب به صورت پاششی از طریق آبپاش ها به گیاه ها رسانده می شود. سیستم بارانی در واقع یکی از روش های آبیاری تحت فشار می باشد. سیستم دیگر تحت فشار، سیستم آبیاری قطره ای گفته می باشد.

در این سیستم، آب با یک تامین کننده فشار مانند پمپ راه اندازی می شود. به عبارت دیگر برای غلبه بر نیروی گرانش زمین از این پمپ ها برای آبرسانی به ارتفاع های بیشتر بهره می گیرند.

انواع زیادی از سیستم های آبیاری بارانی وجود دارند که از آن جمله می توان به سیستم های تفنگی، سنتر پیوت، لینیر و سیستم های ثابت با آبپاش متحرک اشاره داشت.

علت نامگذاری سیستم بارانی نیز مشخص است زیرا در این متد، آب از آبپاش ها به صورت قطره های باران خارج شده و سبب آبیاری محصولات می شود. از این سیستم ها بیشتر در مزارع بزرگ و چندین هکتاری استفاده می شود.

هم اکنون که با این سیستم ها کمی آشنا شدید، لازم است در خصوص تجهیزات آن ها سخن به میان آورده شود.

آبیاری بارانی از لوازم و تجهیزاتی نظیر پمپ ها، لوله های اصلی، لوله های فرعی و لترال ها، رایزر ها، شیر های خودکار، آبپاش ها، شیر فلکه، اتصالات لوله ها مانند زانویی ها و کمربند های پلی اتیلنی استفاده می نماید.

بررسی بازار داخلی لوازم آبیاری قطره ای در اصفهان

بررسی بازار داخلی لوازم آبیاری قطره ای در اصفهان برای بررسی بازار داخلی لوازم آبیاری قطره ای اصفهان و دیگر شهر ها باید به کشاورزی موجود آن مناطق توجه ویژه داشت.

از آنجایی که این تجهیزات مورد نیاز کشاورزان و باغدار هایی است که زمین های کشاورزی وسیع و یا گلخانه های نسبتاً بزرگ را کشت و کار می کنند، لازم است به سطح زیر کشت محصولات کشاورزی این نواحی و نوع محصولات کشت شده توسط این زارعین توجه کرد.

به عبارت دیگر باید گفت که زمین هایی که زیر کشت سیستم قطره ای هستند و یا به تازگی قرار است این سیستم ها در آن ها پیاده گردد، نیازمند این تجهیزات بوده و تضمین بقای بازار داخلی این محصولات توسط آن ها تامین می گردد.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید