مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرکنندگان نوار آبیاری قطره ای پلاک دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه که باید از نوار تیپ بدانیمبررسی قیمت نوار آبیاری قطره ای پلاک دار

صادرکنندگان نوار آبیاری قطره ای پلاک دار به دلیل ارائه این محصول از نوع با کیفیت به بازار توانسته‌اند جایگاه بسیار خوبی در بازارهای بین المللی کسب کنند و از طریق صادر کردن این محصول به دیگر کشورها از سود بسیار خوبی بهره‌مند شوند. البته بازاریابان نیز در این زمینه تاثیر بسیار زیادی گذاشته اند و توانسته اند مشتریان بسیار زیادی را جذب کنند و پیشرفت بسیار خوبی در این زمینه حاصل شده است.

صادرکنندگان نوار آبیاری قطره ای پلاک دار

آنچه که باید از نوار تیپ بدانیم

آنچه که باید از نوار تیپ بدانیم نوار تیپ به نواری گفته می‌شود که در آبیاری تحت فشار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوارها برای آب دهی مناسب و یکنواخت زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوارها دارای فشار بین نیم تا ۲ اتمسفر می باشند که این فشار از طریق ضخامت این نوارها تعیین می‌گردد. فشار نوارهای تیپ به وسیله ایستگاه‌های پمپاژ تامین می‌شود. البته برای کشت گندم و صیفی جات به دلیل اینکه نیازی به فشار آب زیاد وجود ندارد نیازی به وجود این دستگاه ها نیست.

علاوه بر این زمینهایی که دارای پستی و بلندی زیادی می باشند، نیازی به صاف کردن زمین برای آنها وجود ندارد و به همین صورت نیز این نوارها برای آنها قابل استفاده هستند.

نوار های آبیاری تیپی سه قطره چکان درون خود دارند که فاصله این قطره چکان ها روی لوله متغیر می باشد. قطره چکانها بر حسب نوع محصولی که در مزرعه مورد کشت قرار می‌گیرد و همچنین روش کاشت متغیر می‌باشند.

نکته‌ای که در رابطه با نوار های تیپ می بایست مد نظر قرار دهید این است که پر مصرف ترین آن ها فاصله بین قطره چکان هایشان بین ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر می باشد. 

ضخامت نوارهای آبیاری از ۱۵۰ میکرون شروع شده و تا ۲۵۰ میکرون ادامه پیدا می‌کند. ولی معمولا ضخامتی معمولی که از این نوارها مورد استفاده قرار می گیرد ضخامت ۱۷۵ میکرون می باشد. جنس این نوارها از موادی است که آنها را در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید و پوسیدگی محافظت می‌کند. 

این محصول توسط تولید کنندگان مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود و این امر موجب دسترسی راحت مشتریان به این کالا می گردد.

بررسی قیمت نوار آبیاری قطره ای پلاک دار

بررسی قیمت نوار آبیاری قطره ای پلاک دار قیمت نوار آبیاری پی وی سی پلاک دار به تناسب مواد اولیه استفاده شده برای تولید آن متفاوت می باشد. این محصول در درجه بندی های کیفی متفاوتی به بازار عرضه شده است و علاوه بر این هر هر چه درجه کیفی مواد اولیه مورد استفاده بالا باشد، کیفیت نوار آبیاری پلی اتیلن نیز بالا می رود و تعداد مشتری بیشتری برای خرید این محصول جذب می‌شوند. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید