مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی عرضه شلنگ جمع کن 100 متری

آنچه در این مقاله می خوانید...

با انواع شلنگ جمع کن آشنا شویدشرکت پخش شلنگ جمع کن 100 متری

امروزه نمایندگی عرضه شلنگ جمع کن 100 متری در اکثر شهرهای کشور کار پخش این محصول را انجام می دهند و سعی می کنند بهترین کیفیت محصول را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه دهند ضمنا این نمایندگی ها مجاز به فروش این محصول بوده، به خصوص که به صورت عمده و مستقیم فروش این کار را انجام می دهند تا مشتریان سود بیشتری از خرید این محصول ببرند که برای آنان مقرون به صرفه تر خواهد بود.

نمایندگی عرضه شلنگ جمع کن 100 متری

با انواع شلنگ جمع کن آشنا شوید

با انواع شلنگ جمع کن آشنا شوید

از آن جایی که شلنگ جمع کن ها دارای انواع و اقسام گوناگون می باشند در این مبحث می خواهیم به  دو نوع آن از جمله: شلنگ جمع کن باغبانی و شلنگ جمع کن چرخدار بپردازیم. در واقع شلنگ جمع کن باغبانی، کارهای باغبانی را تسریع و راحت تر می کند و به آسانی می توان آن را از مکانی به مکان دیگری منتقل کرد و دیگر این که احتیاجی به کشیدن شلنگ در کل سطح باغ نیست و حتی می توانید با هزینه ای بسیار مناسب این محصول را خریداری کنید و از خراب شدن و پوسیدگی شلنگ جلوگیری نمائید تا مجبور به خرید چند دفعه آن نشوید.

شلنگ جمع کن چرخدار همان طور که از اسمش پیداست، دارای چرخ پلاستیکی می باشد و حمل آن به آسانی صورت می گیرد و به راحتی قابلیت جابجایی و قابلیت اتصال شلنگ را دارد و دارای مرغوب ترین اتصالات پلاستيکي نیز می باشد و همچنین مجهز به دسته گردان و پایه نیز می باشد.

نکته: در این مقاله توصیه می شود برای جلوگیری از خراب شدن و فرسودگی شلنگ بهتر است از این محصول استفاده نمائید چرا که اگر آن را در محیط منزل یا فضای باز و یا زمین گل آلود و مرطوب رها کنید، قطعا خراب خواهد شد و باعث کاهش طول عمر مفید این محصول می شود.

شایان ذکر است که شلنگ جمع کن به دو صورت دستی و اتوماتیک می باشد.

شرکت پخش شلنگ جمع کن 100 متری

شرکت پخش شلنگ جمع کن 100 متری

امروزه شرکت پخش شلنگ جمع کن 100 متری می کوشد تا با بهترین کیفیت و مطابق با استاندارد روز دنیا این محصول را با قیمت مطلوب و به روش عمده و مستقیم و بدون واسطه به بازار عرضه نماید زیرا خرید بدین روش به نفع خریدار بوده و سود بیشتری با حذف واسطه، نصیب خریدار خواهد شد.

لازم به توضیح است که این محصول می تواند کمک شایانی به شما داشته باشد، علاوه بر صرفه جویی در خرید مجدد آن و کاهش هزینه ها، در حیاط منزل، باغچه، فضای سبز و باغ، کارواش و غیره  نیز می توانید از آن استفاده زیادی کنید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید