مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش انواع تجهیزات آبیاری بارانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تجهیزات آبیاری بارانی مورد نیاز من چیست؟فروش ویژه برترین انواع تجهیزات آبیاری بارانی

سفارش انواع تجهیزات آبیاری بارانی مانند پمپ آبیاری بارانی و لوله آبیاری بارانی را می توان در زمان فروش ویژه این محصولات با مناسب ترین قیمت انجام داد. شاید می خواهید درباره انواع تجهیزات آبیاری بارانی مورد نیاز خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید، اگر چنین است پس به شما توصیه می نماییم این مقاله را تا انتها بخوانید و مطالب مفیدی که برای شما در این زمینه آورده ایم را مطالعه نمایید.سفارش انواع تجهیزات آبیاری بارانی

تجهیزات آبیاری بارانی مورد نیاز من چیست؟

تجهیزات آبیاری بارانی مورد نیاز من چیست؟ شاید از خود بپرسید که به چه ابزار و لوازمی از آبیاری بارانی نیازمندید؟ و یا این که اصولاً تجهیزاتی که در این سیستم آبیاری به کار می رود چه هستند و یا کاربرد آن ها چیست؟

ما در این قسمت به تمام این سوال ها پاسخ خواهیم داد. اما ابتدا کمی در خصوص خود سیستم بارانی با شما گفتگو می کنیم.

آبیاری بارانی در واقع یکی از سیستم های آبیاری تحت فشار است که انواع بسیار زیادی دارد. برخی از این سیستم ها شامل سیستم های آبیاری کلاسیک ثابت، کلاسیک ثابت با آبپاش متحرک، سنترپیوت، لینیر و تفنگی می باشند.

هرکدام از این سیستم ها تشابه و تفاوت هایی از لحاظ نوع طراحی، دبی آب، فشار کارکرد مورد نیاز، تجهیزات و مساحت تحت پوشش دارند. اما به طور کلی می توان گفت که تجهیزاتی که در تمامی سیستم های آبیاری بارانی به کار برده می شود عبارت هستند از: پمپ ها، لوله های اصلی، لوله های فرعی، آبپاش ها، رایزر ها، و اتصالاتی نظیر زانویی، کمربند و درپوش ها.

اگر بخواهید هر یک از سیستم ها را اجرا نمایید، به تمامی اتصالات و تجهیزات آن نیازمند خواهید بود. پمپ برای تامین فشار سیستم لازم است و بر اساس نوع سیستم گان باشد یا کلاسیک ثابت، نوع آن فرق می کند. زیرا فشار مورد نیاز این دو دستگاه تفاوت اساسی دارد. سیستم گان یا تفنگی به فشاری تا حدود 5 بار برای آبیاری زمین های کشت نیازمند است، اما کلاسیک ها با فشار حدود یک تا دو بار نیز فرایند آبیاری را انجام می دهند.

فروش ویژه برترین انواع تجهیزات آبیاری بارانی

فروش ویژه برترین انواع تجهیزات آبیاری بارانی شما می توانید انواع تجهیزات آبیاری بارانی را که به صورت ویژه در این مرکز به فروش می رسد، خریداری نمایید.

اگر در زمره تجاری هستید که در این عرصه فعالیت مستمر دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که این تجهیزات را به صورت عمده سفارش دهید. علت این اصرار ما به این سبب است که خرید کلی کالا برای سفارش دهنده، از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر از خرید جزئی می باشد.

برای آگاهی از نرخ لوازم آبیاری بارانی و خدمات دیگر این مجموعه با کارشناسان حرفه ای ما تماس برقرار نمایید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید