مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده نوار آبیاری درزدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی انواع نوار آبیاری درزدارآشنایی با فروشندگان نوار آبیاری درزدار

پخش عمده نوار آبیاری درزدار به صورت گسترده و با قیمت مقرون به صرفه ای صورت می گیرد. از آنجایی که استفاده از این نوارها می تواند تا حد زیادی از هدر رفتن آب جلوگیری نماید، در نتیجه استفاده از آنها در بلند مدت بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. شما می توانید برای خرید این محصول به صورت عمده و مستقیم تنها از طریق همین سایت اقدام نموده و آن را با قیمت بسیار ارزانی تهیه کنید.

پخش عمده نوار آبیاری درزدار

بررسی انواع نوار آبیاری درزدار

بررسی انواع نوار آبیاری درزدار

صنعت کشاورزی و آبیاری به عنوان یکی از صنایعی می باشد که میزان مصرف آب در آن بسیار بالا است. در واقع به تناسب استفاده زیاد از آب میزان هدر رفتن آب نیز در آن بسیار بالا می رود. از آن جایی که جهان کنونی روز به روز با کم آبی مواجه می شود، اهمیت صرفه جویی در این مایه ارزشمند بیشتر حس می شود.

یکی از جمله راه هایی که می توان با استفاده از آن از هدر رفتن آب تا حد زیادی جلوگیری نمود، استفاده از نوار آبیاری قطره ای می باشد. یکی از بهترین این محصولات نوار آبیاری درزدار است. به صورت کلی دو نوع از نوار آبیاری در بازار وجود دارد که در این جا به صورت اجمالی به آنها پرداخته خواهد شد.

  • نوار آبیاری درزدار؛ در این نوارها معمولا قطره چکان وجود ندارد ولی درزهایی در کنار نوار تعبیه شده که به صورت زیگزاگی آب از آنها خارج خواهد شد. در واقع این درزها فشار آب را گرفته و آب را به سهولت از خود خارج می کنند. این نوارها دارای قطر 16.5 میلی متر بوده که روزنه های زیگزاگی آنها نیز متفاوت است. این روزنه ها بین 10،20 و سی سانتیمتر بوده که فشار آب در هر کدام از آنها متفاوت است.
  • نوارآبیاری پلاک دار؛ در این محصول نیز قطر نوار شانزده میلی متر بوده و پلاک های موجود در این نوارها با فاصله های ده سانتی متر تا یک متر از هم تعبیه شده است. این نوارها برای استفاده در زمین هایی که دارای شیب هستند بسیار مناسب بوده و طول عمر زیادی دارند.

به صورت کلی می توان گفت استفاده از انواع نوار آبیاری درزدار می تواند تا حد زیادی در هزینه های شما و همچنین میزان هدر رفتن آب صرفه جویی کرده و سبب توسعه روز افزون صنعت کشاورزی در کشور شود.

آشنایی با فروشندگان نوار آبیاری درزدار

آشنایی با فروشندگان نوار آبیاری درزدار

فروشندگان نوار آبیاری درزدار اقدام به فروش فوق العاده و با تخفیفات تابستانه نموده اند. البته شما می توانید با مراجعه به فروشنده معتبر این محصول از طریق همین سایت اقدام به خرید این لوله ها نمایید.

در حال حاضر فروشندگان زیادی اقدام به فروش این محصولات نموده اند که شما می توانید با یک چرخ در اینترنت به تفاوت قیمت آنها پی ببرید.

قیمت این لوله ها نیز به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین این موارد می توان به کیفیت و جنس آنها به همراه ابعاد و برند سازنده آنها اشاره کرد.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید