مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده لوله آبیاری بارانی در اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی انواع سایز لوله‌های پلی‌اتیلن آبیاریآشنایی با فروشندگان لوله آبیاری بارانی

همه ما می دانیم که آبیاری گیاهان مهم ترین نکته برای رشد آن ها است. امروزه آبیاری گیاهان با روش هایی که در گذشته انجام می شد، تفاوت های زیادی دارد بدین ترتیب که از ابزار و وسیله های گوناگونی برای این کار استفاده می شود. لوله آبیاری بارانی یکی از این ابزار است که بهترین جایگزین برای روش های آبیاری سنتی مانند آبپاش و لوله آبده شناخته می شود. استفاده از این وسیله در سیستم‌های بارانی کلاسیک ارزان‌تر بوده، جابجایی بسیار راحت‌تر این موضوع به دلیل سبک وزنی این ابزار است. مهم ترین نکته در مورد این محصول اشغال کمترین فضا به دلیل به  تاشو بودن آن است که باعث می شود شما نگران مکان نگهداری آن نباشید.

 

بررسی انواع سایز لوله‌های پلی‌اتیلن آبیاری

بررسی انواع سایز لوله‌های پلی‌اتیلن آبیاری  لوله های پلی اتلین مخصوص آبیاری در سایز های مختلفی تولید می شود. این کار به کشاورزان در آبیاری بهتر مزارع کمک می‌کند. کوچک ترین سایز لوله های پلی اتلین مخصوص آبیاری ۱۶ است. البته این محصول در سایز های ۲۶ و ۲۰ میلی متر  نیز تولید می شود. این لوله به لوله ی تک جداره مشهور است.

مهم ترین سوالی که در مورد این لوله های  آبیاری در ذهن شکل می گیرد، نحوه کار این محصول است، در مورد این قضیه باید گف که روی لوله ۵ سوراخ وجود دارد که منجر به خروج آب از لوله مانند آبیاری سنتی توسط آبپاش می‌شود. این سوراخ ها هر ۳۰ سانت کاملا مشابه هم تکرار شده‌اند. این  لوله به وسیله چند نگهدارنده در طول مسیر و بر روی سطح زمین مهار می‌گردد. بدین ترتیب کار آبیاری محصول به راحتی انجام می گیرد.

لوله های بارانی پلی اتلین در زمینه های زیر کاربرد دارند:

• آبیاری اولیه زمین جهت سبز نمودن

از اولیه ترین مراحل برای کشت محصولاتی مثل گندم و جو آبیاری زمینی است که قصد کشت این محصول را بر آن دارند.

• آبیاری اولیه مزارع دیم

مزارعی که کشت محصولات آن ها به صورت دیم است باید در ابتدای کار، کل مزرعه آبیاری شود، این وسیله بهترین گزینه برای این کار است.

آشنایی با فروشندگان لوله آبیاری بارانی

آشنایی با فروشندگان لوله آبیاری بارانی شما برای آشنایی با فروشندگان لوله آبیاری بارانی و لوله آبیاری قطره ای می توانید به وب سایت فروش این محصول مراجعه کنید.شما با این مراجعه می توانید با یک تیر چند نشان را هدف بگیرید چرا که  می توانید در کنار آشنایی با فروشندگان این محصول، از دیگر انواع لوله آبیاری پلی اتیلن مخصوص آبیاری گیاهان دیدن فرمایید. همچنین می توانید از قیمت محصولات این وب سایت اطلاعات کسب کنید، سپس با توجه به توان مالی خود کالای مدنظر خود را به راحتی خریداری نمایید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید