مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز توزیع لوله تیپ آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه عملکرد لوله آبیاری قطره ایفروش انواع لوله تیپ آبیاری قطره ای

امروزه با توجه به اهمیت بالای استفاده بهینه از آب در بخش کشاورزی، کشاورزان به سمت بهره برداری از سیستم‌های آبیاری قطره‌‌ای سوق پیدا نموده‌‌اند، این سیستم‌ها به کمک لوله تیپ آبیاری قطره ای و متعلقات آن و پمپ‌های مخصوص عمل آبیاری را انجام می‌دهند.

کشاورزان، باغ دارها و گلخانه داران می‌توانند تمامی قطعات و لوازم مورد نیاز سیستم آبیاری قطره‌‌ای را از این مرکز تولید با قیمت مناسب و کیفیتی بالا خریداری نمایند.

مرکز توزیع لوله تیپ آبیاری قطره ای

نحوه عملکرد لوله آبیاری قطره ای

نحوه عملکرد لوله آبیاری قطره ای آبیاری قره‌‌ای از راحت‌ترین روش‌های آبیاری گیاهان می‌باشد، به طوری که می‌توان یک گلخانه ۱۰۰ متری را در مدت زمان چند دقیقه به میزان تعین شده آب داد.

آبیاری در روش قره‌‌ای به وسیله لوله آبیاری تحت فشار صورت می‌پذیرد به نحوی که آب از یک منبع به واسطه پمپ در لوله‌های آبیاری جریان پیدا می‌کند و تحت فشار از سوراخ‌های تعبیه شده در لوله به صورت قطره‌‌ای خارج می‌گردد، میزان آبیاری در این روش کاملا مشخص و کنترل شده می‌باشد و روزانه تنها به مدت نیاز پمپ آبیاری فعال می‌گردد.

نیاز به مقدار آب بر اساس نوع گیاه مشخص می‌شود به صورتی که در برخی از گیاهان روزانه یک نوبت آبیاری انجام می‌گردد و در برخی چند نوبت، البته این میزان بسته به مقدار آب دهی و نوع آب دهی نیز متغیر می‌باشد، در بعضی از محل‌های استفاده از آبیاری قطره‌‌ای از لوله آبیاری دریچه دار استفاده می‌گردد مانند باغ‌ها که درختان آن نیاز آبی بیشتری دارند از این دریچه‌ها استفاده می‌گردد تا آب به میزان بیشتری از لوله آبیاری بیرون برود و همچنین قابل تنظیم نیز باشد.

به علت دقت بالا در روش آبیاری قطره‌‌ای و عملکرد مناسب آن و عدم وجود آب بی‌رویه در محیط میزان آفت زدگی به محصولات به شدت کاهش پیدا می‌نماید و محصول نیز با رشدی بهتر و با کیفیت‌تر بدست می‌آید.

همچنین می‌توان به وسیله سیستم آبیاری قطره‌‌ای کود دهی محصولات را نیز به راحتی انجام داد و انواع کودهای مایع و یا پودری را با آب به صورت یکجا به گیاهان رساند که خود عمل کردی مهم از سیستم آبیاری قطره‌‌ای محسوب می‌شود.

فروش انواع لوله تیپ آبیاری قطره ای

فروش انواع لوله تیپ آبیاری قطره ای فروش انواع لوله تیپ آبیاری قطره‌‌ای در ابعاد مختلف و با کیفیتی بالا در متراژهای گوناگون در این مرکز صورت می‌پذیرد، این مرکز آمادگی دارد تا به خریداران مشاوره‌های لازم را در خصوص روش انتخابی برای آبیاری قطره‌‌ای و همچنین انتخاب نوع پمپ، لوله و متعلقات آن را ارائه نماید، چرا که یک انتخاب نادرست می‌تواند علاوه بر افزایش هزینه‌های صورت گرفته عملکرد مورد نیاز را حاصل نکند و خریدار را متضرر نماید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید