مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده معتبر مه پاش گلخانه ویژه رستوران

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع مه پاش گلخانهبهترین واردکننده انواع مه پاش گلخانه

 برای به وجود آوردن رطوبت مورد نیاز گلخانه ها، خانه ها و رستوران ها و مکان های تفریحی سیستمی ساخته شده است که مه پاش گلخانه ای نام دارد. این سیستم با صرفه جویی کردن در مصرف آب  بهترین وسیله برای خنک کردن فضا می باشد. 

مه پاش ها برای مکانهای باز مانند: رستوران ها، گلخانه ها، مکان های تفریحی و کافی شاپ ها استفاده می شود و باعث می شود که این نوع فضاها را تا ۱۰ درجه سانتیگراد خنک شود.

فروشنده معتبر مه پاش گلخانه ویژه رستوران

معرفی انواع مه پاش گلخانه

معرفی انواع مه پاش گلخانه رستوران ها مکانهای باز هستند که افراد زیادی برای خوردن غذا به آن جا مراجعه می‌کنند. اما در تابستان به خاطر گرمای زیاد نیاز به وسیله ای است که این فضا را سرد و خنک کند و هوا را لطیف کند این وسیله مه پاش رستوران نام دارد.

این دستگاه شامل یک الکترو پمپ تحت فشار و شلنگ تحت فشار و تعدادی پایه نازل مه پاش و سیستم تصفیه فیزیکی می باشد به طور کلی مه پاش ها دارای مزایایی هستند که می‌شود از آنها در مکان های باز استفاده نمود؛ از جمله محیط را تا ۱۰ درجه سانتیگراد سرد می کنند. هوای اطراف و محیط مان را لطیف می کنند و جلوه زیبایی برای محیط ایجاد می کنند و همچنین حشرات کوچک به‌خصوص مگسهای سفید را دور می‌کنند.

 به این صورت کار می‌کنند که آب را از منبع آن می گیرند و به وسیله پمپ هایی که پمپ های تحت فشار نام دارند با فشار زیاد که معمولاً ۱۱۰ بار است به داخل ‏ شلنگ های تحت فشار می فرستند و آب پشت نازل ها رد می شود و سوراخ های خیلی ریز به صورت پودر شده بیرون می آید. بعضی وقت‌ها این سیستم به خاطر اینکه بهینه مصرف شود، دارای پمپ نمی‌باشد و شیلنگهای آن به طور مستقیم به شیر آب وصل می شود به همین خاطر از نازل های پلاستیکی کم فشار با سوراخ بزرگ استفاده می‌شود تا آب بیشتر از آن خارج شود.

بهترین واردکننده انواع مه پاش گلخانه

بهترین واردکننده انواع مه پاش گلخانه مه پاش خانگی نیز یکی دیگر از وسایلی است که محیط اطرافمان را سرد میکند و در منازل از آن استفاده می شود و تا ۱۰ درصد هوای خانه و بیرون را سرد میکند. مه پوش ها  انواع مختلفی دارند که یکی از آن‌ها مه پاش گلخانه ای می باشد و در گلخانه و لطیف می کند و بهترین فضا را برای گلابی یا ایجاد می کند چرا که یکی از خصوصیات ویژه این وسیله کردن هوای آن محیط است و همچنین جلوه زیبایی برای محیط ایجاد می‌کند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید