مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انواع نوار آبیاری قطره ای پلاک دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه که باید درباره نوار آبیاری بدانیدبزرگترین فروشگاه عرضه نوار آبیاری قطره ای پلاک دار

نوار آبیاری قطره ای پلاک دار برای آبیاری مزارع صیفی جات از جمله ذرت، کدو و … با تراکم بسیار زیاد کاربرد دارد. تولید انواع نوار آبیاری پلاک دار با استفاده از بهترین تجهیزات و مواد اولیه انجام می پذیرد و این نوارها معمولا قطرهای مختلفی دارند که طیف بسیار وسیعی را شامل می شوند و انواع بسیار مختلفی نیز دارند، در این مقاله به برخی از ویژگی های این نوار می پردازیم: 

تولید انواع نوار آبیاری قطره ای پلاک دار

آنچه که باید درباره نوار آبیاری بدانید

آنچه که باید درباره نوار آبیاری بدانید نوار آبیاری در دنیای کشاورزی امروزه به یکی از پرطرفدار ترین محصولات تبدیل شده است که باعث تسهیل در کار کشاورزی می شود. این محصول را می توان به دو صورت روکار و یا داخل خاک نصب نمود. نوارهایی که داخل خاک نصب می شوند به دلیل محفوظ بودن عمر بیشتری دارند، اما به طور کلی می توان گفت اگر جنس نوار آبیاری مرغوب باشد، با رفت و آمد زیاد خراب نمی شود. 

انواع بسیار مختلفی از نوار آبیاری وجود دارد که از این میان می توان به نوار آبیاری درزدار و نوار آبیاری بارانی اشاره نمود. نوار آبیاری بارانی همانطور که از نامش پیداست باعث ریزش آب از بالا به روی محصولات می شود و حتما تا کنون انواع مختلفی از آن را داخل پارکها و فضاهای سبز دیده اید. نوار درزدار یکی از راه های آبیاری مزارع از سطح خاک است و در این روش به هیچ عنوان آبی از بالا روی محصول ریخته نمی شود. 

در ابتدا نوار آبیاری را از جنس پلاستیک و … تولید می کردند اما امروزه جنس نوار آبیاری از پلی اتیلن است، نوار آبیاری پلی اتیلن بهترین کیفیت ممکن را دارد. این محصول برخلاف لوله های پلی اتیلن که خیلی سفت و غیرقابل انعطاف هستند، این محصول کاملا مسطح و قابل انعطاف است و می توانید آن را به هر روشی که دوست دارید در زمین منعطف کنید. 

یکی از ویژگی های بارز این محصول این است که آب داخل آن رسوب نمی کند و تبخیر نمی شود و همین موضوع آبیاری قطره ای را تسهیل می نماید‌. 

بزرگترین فروشگاه عرضه نوار آبیاری قطره ای پلاک دار

بزرگترین فروشگاه عرضه نوار آبیاری قطره ای پلاک دار بزرگترین فروشگاه عرضه این محصول می تواند انواع مختلفی از نوار آبیاری را با کیفیتی مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. این فروشگاه به دلیل دارا بودن کادری مجرب به داحتی می تواند شما را در زمینه خرید انواع مختلفی از نوارها راهنمایی نماید و محصولی متناسب با بودجه و کیفیت مورد نظر شما ارائه دهد. 

برای خرید از این فروشگاه نیازی به مراجعه حضوری ندارید و می تواتید از سایت ما اقدام به ثبت سفارش نمایید. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید