مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش اتصالات آبیاری بارانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع اتصالات آبیاری بارانیبهترین روش خرید انواع اتصالات آبیاری بارانی

آبیاری بارانی چند سالی است که در کشور رواج زیادی پیدا کرده‌ است و بسیاری از کشاورزان از این سیستم برای آبیاری مزارع و محصولات خود استفاده می‌کنند، این نوع سیستم آبیاری از انواع مختلفی از قطعات و تجهیزات فراوان تشکیل شده است که در مراکز مختلفی به فروش می‌رسد، شرکت پخش اتصالات آبیاری بارانی با عرض و پخش انواع مختلف این محصولات کمک شایانی به سیستم کشاورزی و در دسترس بودن تمامی اتصالات کرده است. 

شرکت پخش اتصالات آبیاری بارانی

معرفی انواع اتصالات آبیاری بارانی

معرفی انواع اتصالات آبیاری بارانی کشور ایران در چند سال اخیر به دلیل خشکسالی‌ های پی‌درپی و پایین رفتن سطح آب زیرزمینی بسیاری از کشاورزان را با مشکلات زیادی مواجه کرده است، از این‌رو استفاده از سیستم آبیاری تحت فشار و یا سیستم آبیاری بارانی توانسته بخشی از مشکلات این کشاورزان را برطرف نماید. 

سیستم آبیاری بارانی یکی از سیستم‌ های نوین و جدید برای محصولات کشاورزی می باشد، در این قسمت به معرفی انواع اتصالات آبیاری بارانی و تجهیزات آبیاری تحت فشار می ‌پردازیم. 

یکی از مهمترین  لوازم آبیاری بارانی، لوله پلی اتیلن می باشد که از لحاظ سایز و میزان ورودی و خروجی آب انواع مختلفی دارا می باشد و در سایزهای مختلف تولید می گردد. 

یکی دیگر از تجهیزات آبیاری، نوار تیپ یا نوار آبیاری می باشد که این نوار با توجه به نوع کشت دارای متراژ های مختلف بوده و فواصل منافذ این نوار تیپ بستگی به نوع کشت و نوع مصرف کشاورز دارد، این نوع نوار تیپ، برای یک فصل کشاورزی مناسب می‌باشد. 

شیرآلات چدنی نوع دیگری از این تجهیزات می باشد که دارای طول عمر و قیمت مناسب می باشند و از اتلاف انرژی و هدر رفت آب جلوگیری می کنند. 

دریپر یا قطره چکان نیز یکی از ابزار لازم برای آبیاری بارانی می باشد که شامل ۲ نوع قطره چکان خود تنظیم و قطره‌ چکان تنظیم شونده می‌باشد، قطره‌ چکان خود تنظیم در دبی‌ های مختلف تنظیم شده و مدت زمان و میزان دبی خروجی آن تنظیم شده و هوشمند می باشد، اما نوع تنظیم شونده آن ساختار ساده تری داشته و قابل تنظیم می شوند. 

سراهی، زانو، رابط و بست از دیگر اتصالات مورد نیاز می باشد. 

بهترین روش خرید انواع اتصالات آبیاری بارانی

بهترین روش خرید انواع اتصالات آبیاری بارانی کاربرد اتصالات آبیاری علاوه بر مزارع و زمین های کشاورزی شامل باغ، باغچه، گلخانه و تمام سیستم های کشاورزی و آبیاری می باشد. 

بهترین روش خرید انواع اتصالات آبیاری بارانی، مراجعه به نمایندگی معتبر این تجهیزات می باشد، اما ساده ترین و راحتترین روش خرید، مراجعه به اینترنت و خرید آنلاین می باشد چرا که از این طریق می توان به راحتی قیمت ها را مقایسه کرد و با صرفه جویی در وقت و هزینه در کمترین زمان به کالای مورد نظر خود دسترسی پیدا کرد. 

از اینرو این سایت فروشگاهی مرجع کاملی برای خرید انواع اتصالات آبیاری می باشد. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید