مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع شیلنگ جمع کن چرخدار ویژه باغبانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایا استفاده از شیلنگ جمع کن چرخدارشرکت پخش شیلنگ جمع کن چرخدار تمام فلز

شیلنگ های بلند مخصوص باغبانی باید به وسیله دستگاه شیلنگ جمع کن چرخدار، جمع آوری شوند تا بتوان به شکل منظم تر و در شرایط بهتری از آن ها نگهداری کرد. قیمت انواع این محصول با توجه به میزان شیلنگی که می توانند جمع کنند و همچنین کیفیت دستگاه متفاوت است اما فروشگاه های ما، این محصول را با کیفیت بسیار خوب و با قیمت بسیار مناسب برای عرضه به بازار فراهم کرده است. 

قیمت انواع شیلنگ جمع کن چرخدار ویژه باغبانی

مزایا استفاده از شیلنگ جمع کن چرخدار

مزایا استفاده از شیلنگ جمع کن چرخدار مزایای بسیاری برای خرید یک دستگاه جمع آوری شیلنگ وجود دارد که مهم ترین آن ها را در لیست زیر ارائه می دهیم. 

  • کاهش محل نگهداری شیلنگ: دستگاه شیلنگ جمع کن می تواند متراژ بالایی از انواع شیلنگ را در میزان فضای بسیار کمی نگهدارد که این مسئله باعث ایجاد فضای آزاد در محل نگهداری وسایل باغبانی می شود که مزایای بسیاری از جمله رفت و آمد راحت تر دارد. 
  • حمل به نقطه مورد نیاز به راحتی: شیلنگ جمع کن سیار یا همان چرخدار می تواند به هر نقطه ای که نیاز است، به راحتی و به وسیله چرخ ها جابجا شده تا شیلنگ را به راحتی جمع آوری کند. 
  • جابجایی راحت دستگاه در پایان کار: بعد از جمع آوری شیلنگ دستگاه کمی سنگین تر می شود اما چرخدار بودن آن باعث می شود که به راحتی بتوان آن را جابجا کرد و به محل مخصوص برد. 
  • کاهش پرت زمانی: زمانی که برای جمع کردن دستی شیلنگ ها مورد نیاز است بسیار زیاد است و در آخر نیز شیلنگ های جمع شده به راحتی باز شده و ممکن است تمامی فضا را اشغال کنند اما یک شیلنگ جمع کن چرخدار به راحتی در کوتاهترین زمان ممکن بعد از اتمام کار شیلنگ ها را جمع می کند. 

این محصول از فلزات و آهن های بسیار با دوام ساخته شده و برای سالهای بسیار زیادی با کیفیت اولیه قابل استفاده است پس کافی است با یکبار هزینه این محصول را تهیه کنید. 

شرکت پخش شیلنگ جمع کن چرخدار تمام فلز

شرکت پخش شیلنگ جمع کن چرخدار تمام فلز شرکت پخش شیلنگ جمع کن باغبانی چرخدار تمام فلز با ارائه محصولی فوق العاده با کیفیت و با قیمت مناسب تر از نرخ بازار، خرید این وسیله کاربردی را برای تمامی افراد آسان کرده است. شرکت پخش ما تلاش کرده تا تمامی نقاط کشور را پوشش دهد و خریداران را در تهیه این محصول یاری کند. 
برندهای ارائه شده توسط ما همگی از برندهای مطرح ایران و جهان می باشند و خریدار می تواند از کیفیت محصولی که تهیه می کند کاملا مطمئن باشد. قیمت ها بر اساس کاربرد و برند هم می توانند متغیر باشند اما محصولی که از شرکت پخش ما تهیه می کنید قطعا به صرفه تر از  قیمت بازار آزاد است. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید