مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه انواع لوله آبیاری قطره ای 16

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات لوله آبیاری قطره ای 16توزیع کنندگان لوله آبیاری قطره ای 16

لوله آبیاری قطره ای 16 از جمله تجهیزات انتقال دهنده آب مورد نیاز در بخش کشاورزی است که در سیستم های قطره ای به کار برده می شود. این کالا در ضخامت های مختلف تولید شده و از جمله پر کاربرد ترین لوازمی است که جهت انتقال آب مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این لوله ها از پلی اتیلن است که نوعی پلیمر بوده و از مشتقات نفتی به شمار می آید. عرضه انواع لوله آبیاری تحت فشار با قطر های مختلف بنا به تقاضای موجود و کاربری آن صورت می گیرد.

عرضه انواع لوله آبیاری قطره ای 16

مشخصات لوله آبیاری قطره ای 16

مشخصات لوله آبیاری قطره ای 16 یکی از فعالیت هایی که در بخش کشاورزی از جمله فعالیت های اساسی به شمار می رود نیاز به تجهیزات خاصی مانند انواع لوله دارد. در این راستا از انواع لوله هایی استفاده می شود که امروزه جزء پر مصرف ترین و پر کاربرد ترین تجهیزات این حوزه محسوب می شوند.

به عنوان مثال می توان از لوله پلی اتیلن نام برد که از مقاوم ترین لوله ها بوده و در سیستم های آبیاری به روش قطره ای به میزان گسترده از آنها استفاده می شود.

تولید این لوله ها در کلاف هایی با متراژ مشخص مانند 400 تا 500 متر صورت گرفته و سایز های مختلفی از آن موجود است که با کاربری های مختلف قابل استفاده می باشد.

استاندارد های خاصی برای ساخت لوله آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد تا بدان وسیله با کمترین نشتی و آسیب در مسیر انتقال آب همراه باشند.

از دیگر مشخصات این اتصالات مقاومت بالای آنها در برابر اشعه مادون قرمز و اشعه ماورای بنفش می باشد. انعطاف پذیری، تعمیر آسان، امکان خمیدگی و سبکی، و استحکام بالا در برابر پوسیدگی از جمله ویژگی های لوله های آبیاری است که استفاده از آنها را به میزان زیاد وسعت بخشیده است.

دیگر این که این لوله ها در تماس با انواع مواد اسیدی و شیمیایی خورده نشده و امکان برقراری جریان آب را به راحتی میسر می سازد.

توزیع کنندگان لوله آبیاری قطره ای 16

توزیع کنندگان لوله آبیاری قطره ای 16 از آن جا که صنعت کشاورزی تامین کننده بخش قابل توجهی از غذای انسان می باشد به همین دلیل به منظور انتقال آب به زمین های زراعی و باغی تجهیزاتی مورد نیاز است تا بدان وسیله امکان انتقال آب و آبیاری زمین به راحتی فراهم شود.

به این منظور توزیع کنندگان انواع لوله های مناسب آبیاری قطره ای را در ضخامت های مختلف مانند 16 میلیمتر در بین خریداران و متقاضیان توزیع می نمایند. توزیع این کالا به اشکال مختلفی صورت می گیرد که رایج ترین و معمول ترین شیوه آن، توزیع و پخش عمده است.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید